2012 m. rugsėjo 12 d., trečiadienis

APSKRITIMAI arba šlepetės į nuostolį

Šitos jau buvo publikuotos, nesvarbu, gal patiks seno darbo naujos nuotaikingos foto. O kartu pamokanti istorija :) Labiausiai aktuali mano kolegėms. 
Kaip ir visi gaminantys - prekiaujantys, aš žinau, kad dalį gaminių turėsiu nurašyti į nuostolius, juolab tas procentas iki šiol yra labai mažas, tai galvos sau ir nesuku.. Nuostoliai atsiranda įvairiai - keitimai dėl netinkamo dydžio, bloga spalva aš panašiai, sumaišyti siuntiniai (atsitinka visko :) visi mes žmonės) ir...... sukčiavimo atvejai. Taip taip, pagaliau užkibau ir aš.
Tai buvo pirkimas kaip pirkimas, klientė iš N. Zelandijos nupirko 2 poras, iš karto gavo laišką apie pagaminimo ir pristatymo terminus (2 savaitės gaminimas ir 3 savaitės pristatymas į N. Zelandiją) o praėjus nepilnoms 2 savaitėms, iš karto kai tik siuntinys iškeliavo iš mūsų namų,  prasidėjo teroras - buvo iškelta byla dėl nepristatyto siuntinio, vis siunčiami įspėjimai, tada iškelta byla PayPal, po dviejų savaičių teroro mano - nervotos nėštukės nervai neatlaikė ir aš gražinau pinigus bei uždariau bylas. Siuntinys buvo pristatytas gavėjui su +1 dienos pavėlavimu pagal nurodytą terminą, deja pirkėja į laiškus neatsako, taip kad likau be pinigų ir be savo rankelėmis pagamintų šlepečių.
Ką padarysi - toks gyvenimas, sukčių pasitaiko visur. Gal sekantis sukčius man pasitaikys tada , kai aš būsiu nenervota ir nejautri nenėštukė ir aš ATSILAIKYSIU! :)
Informacija kolegėms:   pagal tam tikros parduotuvės, tam tikras taisykles aš negaliu blogai kalbėti apie tos anos parduotuvės kitą narį ar klientą, todėl parašysiu tik jos inicialus , bei dalį adreso: Annette M.Paraparaumu, 5032; New Zealand
Jei kam reikia galiu informaciją (vardą; pavardę; el. adresą)  patikslinti privačiai. Linkiu nekam nebeužkibti ant šito kabliuko, o užkibus per daug neliūdėti ir nesiįjaudinti - gi tai tik dar vienas blogas žmogeliukas, didelėje gerų žmonių jūroje :) 
O dabar linksmoji dalis šlepetės APSKRITIMAI - gražios , nesvarbu kad nuostolingos :)

Gražaus rudenėlio visoms! :)
O aš išskrendu kelioms savaitėlėms iš Lietuvos- rytoj jau  vaikštinėsiu Ermitaže! VISĄ DIENĄ TEN PRALEISIU, KAI NEVAIKŠTINĖSIU, SĖDĖSIU IR SPOKSOSIU Į VELTĄ POZYRYK KILIMĄ!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą