2009 m. rugpjūčio 21 d., penktadienis

Nebuvau gera "kaitiore", nebūsiu ir gera kulinarė... (ne ne aš nedalyvauju virėjų iššukiuose...)

Dievaži, kai plaukdavau su "kaitu" Baltijos jūroj, dažniausiai aš tol grožėdavausi bangomis, kol jos mane" suvalgydavo".. su visu "kaitu", o lentą nunešdavo bala (Baltijos) žino kur. O "suvalgydavo" ganėtinai greitai :) Kaip tame pramoginiame amerikonų hmmmmm.. (?) sporte (bent jau filmų herojai karts nuo karto tokį sportą propaguoja, kol gėdingai, kitų herojų džiaugsmui, išsitėškia), kur jojama ant tokio mechaninio buliaus.. jie joja gana trumpai viens, du, trys ir viiiiskas!!!! Maždaug tiek trukdavo ir mano kaitavimas aka Baltijomis grožėjimas bangomis (kokios ten bangos, pastovus aštrus "čiopas").
Taigi. Kulinare (gera) aš irgi netapsiu. Supratau tai užvakar gamindama šitą patiekalą (ne ne, aš nedalyvauju Iššūkiuose, NEDALYVAUJU, man tiesiog buvo smalsu). Apie ką aš čia? xi xi gi kažkur štai šioje gaminimo stadijoje (kur reikia dėti po viena trynius ir plakti mažiausiai 30 s., įdėjus koki 3 kiaušinį), aš sustabdžiau mikserį ir nioliką minučių GROŽĖJAUSI tešla, ji buvo tokia graži, jau tokia graži, gelsva, putli, šiek tiek blizganti, tobula tiesiog.. mmmm kiek man reikėjo pastangų, kad nenubėgčiau prie savo darbo stalo ir nepradėčiau velt kažin ko į ją panašaus. O štai veliant man niekad nekyla noras bėgti į virtuvę pagaminti kažko panašaus į veltinį.
Jaučiu, Jūs nieko nesupratote? xi xi..
p.s. bet aš vis tiek plauksiu. Na gal ne su kaitu, bet su burlente tai tikrai. Va tik vaikai paaugs :)
p.s. 2. nedalyvaudama "Iššūkiuose" visgi išsikepiau ciabatą pagal šitą receptą, ,kaip matote, gavosi su skylėmis. Ale man trūko skonio, kitą kartą dėsiu daugiau druskos ir šiek tiek medaus. Bet buvo skanu tiek, kad norėčiau kepti dar... Ankščiau kepdavau pagal šitą receptą, irgi būdavo neblogai, bet nepamenu ar su skylėmis :)


1 komentaras: